CULTURA I COMUNICACIÓ | 2026
VISITA VIRTUAL A LANZAROTE. UN VIAJE, UN RECUERDO

Del 16 de novembre del 2023 fins a l'11 de febrer de 2024, les sala Hort de Tramoieres del Botànic s'omplí de l'art de Concha Daud Picó amb una exposició que gira entorn del paisatge de Lanzarote.

Es tracta d'una sèrie pictòrica que busca incidir d'alguna manera en la defensa del paisatge com un bé universal, al·ludeix al record d'un artista i està dedicada a la memòria de Damir. Aquesta col·lecció de quadres pretén mostrar i enaltir un paisatge a través d'una obra impregnada de melancolia pel seu caràcter subjectiu i alhora evocar la figura de Cessar Manrique, com a xicotet homenatge a aquest artista.

A més, està dedicada a Damir, un ser molt volgut, que tal com relata l'artista la va acompanyar durant tretze anys i va ser un exemple de bondat, lleialtat i afecte: el seu gos, que va morir quan s'estava a Lanzarote, així que, inevitablement, el record d'aquesta illa va unit al record de la seua pèrdua.

Es tracta d'una sèrie temàtica, pintada entre 2016 i 2021, formada per més de cent quadres, quasi tots ells amb la tècnica de pintura a l'oli, i també alguns apunts realitzats amb tècniques gràfiques. 

Ara amb les visites virtuals del Jardí Botànic, podràs acostar-te, des de la distància a aquesta excepcional exposició d’una forma distinta i dinàmica, amb una volta de 360° per la sala i tornar a gaudir de cada obra. Entra per a veure tots els detalls i descobrir nova informació d'aquestes fascinants fotografies.

INFORMACIÓ SOBRE L'ARTISTA

ENTREVISTA A LA REVISTA ESPORES

VISITA VIRTUAL

validxhtml validcss