GABINET DE CULTURA I COMUNICACIÓ
Tècnic: Elisa Caballer
DIES: 27 MAIG - 27 JUNY 2021
LLOC: Jardí exterior
HORARI: de dilluns a diumenge de 10 a 21 h
ACCÉS: activitat gratuïta amb l'entrada al Jardí
El Jardí Botànic acull “Gotes de vida, varietats tradicionals de llavors”, una mostra dels treballs derivats dels tallers que s’han realitzat en aquest sentit en diferents centres escolars de la Comunitat Valenciana, de la mà del Centre d’Estudis Rurals i d’Agricultura Internacional (CERAI).
Aquesta iniciativa està emmarcada al projecte “Una llavor a l’escola”, que CERAI ha desenvolupat en col·laboració amb Llavors d’Ací per acostar a xiquetes i xiquets a la gran diversitat agrària que tenim al nostre territori mitjançant els horts escolars, amb el suport de la Generalitat Valenciana i Caixa Popular.
Un gran patrimoni vegetal comestible que han treballat els CEIP Clara Campoamor (Paterna), Rei en Jaume (Xirivella) i Benimàmet (València) a través del Catàleg valencià de varietats tradicionals d’interès agrari i que ha derivat en una col·lecció de materials educatius i de sensibilització que s'exposarà al jardí exterior del Botànic per fer difusió d’aquesta magnífica experiència.