EL BOTÀNIC ARA

ÉS TARDOR AL JARDÍ

TEMPS DE BAIES I CAIGUDA DE FULLES

GABINET DE CULTURA I COMUNICACIÓ

Responsable: Eva Pastor
Tècnics: Maite Martínez i Elisa Caballer

Telf. 96 315 68 06/24
cicbotanic@uv.es
eva.pastor@uv.es
marllom7@uv.es
elisa.caballer@uv.es

Informació en activitats culturals

Telf. 963156816
cicbotanic@uv.es 

- Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 9 a 14 h

- Fora d'aquest horari pots cridar a la taquilla del Botànic: 963156817

ALTRES ANYS
2025

| NOTÍCIES
TALLER ESPECIALITZAT EN LÍQUENS AL BOTÀNIC: “ECOFISIOLOGIA I GENÒMICA APLICADES A LA BIOMONITORITZACIÓ DE LÍQUENS”

13-09-2023

El Jardí Botànic de la Universitat de València acull els pròxims dies 23 i 24 de novembre la celebració del Workshop “Ecophysiology and genomics applied to lichen biomonitoring”, (Ecofisiologia i genòmica aplicades a la biomonitorització de líquens). Serà en la Sala d’actes del Botànic  i comptarà amb la participació d’expertes i experts de reconeguda trajectòria internacional en aquesta àrea de coneixement. 

La reunió científica està organitzada per l’equip d’investigació  SYMBIOGENE_GIUV-330 en el marc del Projecte PROMETEO/2021/005 (Excel·lència en Investigació, GVA) i permetrà obtenir una visió multidisciplinària i actualitzada dels líquens com a biomonitors d’alteracions ambientals. 

El workshop  tindrà entre els participants a Linda Geiser (l’USDA Forest Service de Washington); Steve Leavitt (Brigham Young University de Utah, EUA); Christian Lorenz (Universitat de Pàdua); Maonian Xu (Universitat d’Islàndia); Tatyana Darienko i Thomas Pröschold (Georg-August-University Göttingen d’Alemanya); Kristina Mark (Universitat de Tartu a Estònia); David Pizarro i Pradeep Divakar (Universitat Complutense de Madrid); Myriam Catalá (Universitat Rei Juan Carlos de Madrid); César Bordenave, Marta Pérez i Patricia Moya (Universitat de València); Gregor Pichler (University of Innsbruk d'Àustria) i Juan S. Alvárez (ASPRA Consultoria ambiental d'Oviedo).  

L’acte s’organitza en col·laboració amb l’Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva, la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, la unitat docent de Botànica de la Facultat de Ciències Biològiques i el Jardí Botànic de la Universitat de València. També col·laboren la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECyT) i el Ministeri de Ciència i Innovació. 

L’activitat és gratuïta per als estudiants de grau, màster i doctorat. Per a la resta de participants el cost és de 40 euros. 

MATRÍCULA OBERTA 

DESCARREGA ACÍ EL CARTELL