| NOTÍCIES
DISTRITO 008

ACOSTA'T AL BARRI D'EXTRAMURS!
DIES: del 30 de març fins el 9 d’abril de 2017
HORARI DEL JARDÍ: 10 h – 20 h
DISTRITO 008 celebra la seua VII edició al barri d'Extramurs 30 i 31 de març i l'1/2/7/8/9 abril 2017 amb un objectiu, dinamitzar aquesta zona de València amb diferents propostes d'oci per a tots els públics. Un festival urbà que promociona la zona amb el codi postal 46008, on es troba el Botànic!
Activitats artístiques, gastronòmiques, musicals, de carrer i familiars on intercanviar cultura és el fil conductor. Un esdeveniment anual amb format de festival urbà, de barri, que neix el 2013 amb la intenció de promocionar cultural i comercialment la zona 008 del barri Extramurs de València.
És el moment en què locals i carrers d'Extramurs s'omplen d'art, dansa, teatre, circ, gastronomia, poesia, moda i el Botànic s’ompli de música gràcies a DISTRITO 008. I en aquesta edició contarem amb el bailaor Amador Rojas, que el 31 de març omplirà de passió flamenca el nostre auditori. També podràs gaudir dels sons de LA O.F.F VALENCIA, un grup de flautes travesseres que no et deixaràn indiferent perquè entre elels trobaràs molts tipus diferents d'nstruments que sense deixar de ser flautes sonaran de formes diverses. I per acabar, dos concerts en un! La fusió del pop i del flamenc amb 'La meligrana' i la rumba i el cant gitano amb 'Son de Charlys'.
PROGRAMA DE DISTRITO 008 AL BOTÀNIC
DIVENDRES 31 DE MARÇ. CONCERT D'AMADOR ROJAS
HORA: 21.00 h
LLOC: Auditori Joan Plaça
PREU: venta anticipada (10 €), venta en taquilla (12 €). Entrades disponibles en Onetwotix.com
DISSABTE 1 D’ABRIL. CONCERT DE LA O.F.F. VALENCIA
HORA: 19.30 h
LLOC: Auditori Joan Plaça
PREU: venta anticipada (10 €), venta en taquilla (12 €). Entrades disponibles en Onetwotix.com
DISSABTE 8 D’ABRIL. CONCERT DE LA MELIGRANA + SON DE CHARLYS
HORA: 19 h
LLOC: Umbracle del Botànic
PREU: venda anticipada (12 €), venda en taquilla (12 €). Entrades disponibles en Onetwotix.com
MÉS INFORMACIÓ
distrito008.es